Podpora zdravia

Zdravé stravovanie

Spoľahlivé dodávanie

Čerstvosť je pre nás kľúčová. Všetky naše predajne zásobujeme minimálne 1x denne hneď ráno, čím je zabezpečená dostupnosť čerstvého tovaru pre zákazníkov rovnako vo všetkých regiónoch. Mäso do všetkých predajní dovážame každý deň. Všetka zelenina a ovocie z Lidl stánku sú starostlivo vyberané a kontrolované. Navyše, chrumkavé a voňavé pečivo majú naši zákazníci k dispozícii od rána do večera.

Pri výbere obchodného reťazca je najdôležitejšia čerstvosť, odhalil prieskum

Viac ako polovica opýtaných označila Lidl za reťazec, ktorý ponúka najčerstvejší tovar.

Najdôležitejším kritériom pri výbere obchodného reťazca sú pre zákazníkov čerstvé produkty. Vyplynulo to z kvantitatívneho prieskumu, ktorý v júli 2015 realizovala agentúra GfK Slovakia na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov. Čerstvosť tovaru je veľmi dôležitá pre 86% a dôležitá pre ďalších 10% zákazníkov. Deväťdesiatštyri percent opýtaných považuje za dôležité kritérium kvalitu výrobkov.

V prieskume mali respondenti tiež možnosť priradiť konkrétne atribúty k piatim najväčším maloobchodným potravinovým reťazcom z pohľadu ročných tržieb. Päťdesiatštyri percent zákazníkov uviedlo, že najčerstvejší tovar ponúka Lidl a presná polovica z nich je presvedčená, že Lidl ponúka dobrý pomer ceny a kvality výrobkov.

Už aprílový prieskum agentúry TNS Slovakia ukázal, že zákazníci vnímajú Lidl ako najčerstvejší obchodný reťazec. Lidl teda označili za jednotku v čerstvosti respondenti v prieskumoch dvoch najväčších agentúr na Slovensku. V čom spočíva tajomstvo jeho úspechu? Lidl má optimalizovaný sortiment s ohľadom na skutočné potreby svojich zákazníkov. Z každého výrobku zo svojej stálej ponuky pritom predá v priemere 650 000 kusov ročne. Tie teda neležia dlho v regáloch a zákazníci si ich čerstvosť vychutnávajú doma. Čerstvosť totiž pre Lidl znamená úplne všetko!

O tom, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu rozhodli respondenti aj v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award v apríli 2015. Reťazec pritom uspel aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.

Myslíme na bezlepkáčov a bezlaktózových

Potravinovou intoleranciou a alergiami trpí čoraz viac ľudí. Aj preto od roku 2016 pribudli do nášho stáleho sortimentu špeciálne produkty. Mliečny sortiment doplnili produkty so zníženým obsahom laktózy. Sortiment sme zároveň rozšírili aj o rad bezlepkových a vegánskych produktov. Veľký úspech zaznamenali naše tematické týždne, venované práve zdravej výžive a tomuto radu produktov.

Súvisiace aktuality

18. september 2023

Lidl ako predajca potravín aktuálne so 164 predajňami na Slovensku denne osloví státisíce zákazníkov a množstvom svojich produktov sa podieľa na ich výžive....

13. marec 2023

Spôsob akým sa stravujeme má obrovský vplyv na naše zdravie, pričom návyky si z veľkej časti vytvárame už v detstve. Lidl si to uvedomuje a preto ako prvý na...

18. január 2023

Základom chutných a zdravých jogurtov je kvalitné mlieko. Preto v Lidli spracúvajú výhradne mlieko, ktoré je od overených dodávateľov. Výrobky privátnych...

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.