Vedenie dialógu

TOTO SLOVENSKÝCH POTRAVINÁROV ZARUČENE POTEŠÍ!

15. jún 2021

Lidl dlhodobo podporuje slovenských dodávateľov. V poslednom uzavretom obchodnom roku tvorili výrobky od slovenských dodávateľov v Lidli viac ako 35% z celkového objemu dodaných potravín, takmer o štyri percentá viac ako v predošlom roku. V roku 2020 zaplatil diskont slovenským dodávateľom za ich výrobky viac ako 340 miliónov eur v nákupných cenách. Išlo teda o sumu, ktorá priamo putovala na ich účty.

Lidl je stabilný a korektný obchodný partner, ktorý si vždy včas a v plnej miere plní svoje záväzky, zhodujú sa dodávatelia. Dôkazom je aj spolupráca s vinárstvom JM Doľany. „Je to veľmi seriózny partner, ktorý je síce pri vyjednávaní cien veľmi náročný, ale čo sa týka platenia a dodržiavania stanovených pravidiel je stopercentný. Ak povedia, že v stredu o tretej zaplatia, tak sa to aj stane a je to garantované,“ uviedol zakladateľ vinárstva Jozef Mikuš.

Za predošlých dvanásť mesiacov sa počet slovenských dodávateľov Lidla zvýšil o takmer 30%, aktuálne ich má diskont v portfóliu 226. Na jar predstavil Lidl novú privátnu značku Slovenskô a usporiadal aj vzdelávacie podujatie „Lidl Akadémia“, ktorého cieľom je osloviť na spoluprácu nových dodávateľov. Nadviazal tým na svoje už niekoľko rokov trvajúce iniciatívy akými sú Výzva pre slovenských dodávateľov – Prihláste sa či tematické týždne Vyrobené na Slovensku a Retro týždeň.

 

 

 

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.