Ocenenia

Lidl boduje na Slovensku nielen u svojich zákazníkov, ale aj u odbornej poroty. Dôkazom sú získané ocenenia v prestížnych súťažiach, na ktorých sa zúčastňujeme už niekoľko rokov. Uvedomujeme si, že bez vás a bez svojich zamestnancov by sme ani jedno z nich nezískali, preto si vážime priazeň a podporu každého jedného z vás a so svojím úspechom sa s vami vždy radi podelíme.

Lidl získal celkovo 28 medailí Best Buy, v hodnotení privátnych značiek mal až 70%-nú úspešnosť

Držiteľom Ceny Verejnosti sa v rámci prestížnej súťaže Mastercard Obchodník roka už po šiesty raz v rade stal Lidl. Diskontný reťazec zároveň obhájil aj...

Finančná správa udeľovala ocenenie Merkúr piaty raz. Štyrikrát si prvenstvo odniesol Lidl, okrem posledných troch ročníkov zvíťazil aj v roku 2013.

Ocenenia

Best buy award 2019-2020

Slovenskí spotrebitelia rozhodli o tom, že Lidl získal v aktuálnych prieskumoch Best Buy Award až 28 medailí. Vo všeobecnom prieskume uspel Lidl v hlavnej kategórií a je „Symbolom pre najlepší pomer ceny a kvality“ na Slovensku, ako aj víťazom v kategórií maloobchodný reťazec. Úspešnosť našich privátnych značiek navyše hovorí sama za seba: z celkovo 37 hodnotených kategórií sme zvíťazili až v 26, čo znamená 70%-nú úspešnosť.

Mastercard Obchodník roka 2018

Mastercard Obchodník roka je ocenenie najlepších obchodníkov v jednotlivých kategóriách maloobchodu. O svojom najobľúbenejšom obchodníkovi rozhoduje samotná verejnosť prostredníctvom internetového a SMS hlasovania.

Múza Merkúra 2018

Súčasné trendy presúvajú hlavnú komunikáciu so spotrebiteľom priamo na miesto predaja. V obchode rastie počet eventov, sales promotion, do predaja sa presúvajú digitálne a interaktívne  technológie. V predajniach sa zavádzajú nové techniky predaja, ktoré smerujú k udržaniu zákazníka v mieste predaja. Práve teraz prišiel čas oceniť kreativitu predajcov a marketérov, ktorí s odvahou komunikujú so spotrebiteľom priamo v predajniach. Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku.

Za projekt pomoci vážne chorým deťom „Od začiatku v dobrých rukách“ Lidl získal v tejto súťaži 1. miesto.

Merkúr - daňovník roka

Finančné riaditeľstvo ním už päť rokov oceňuje najlepších daňovníkov na Slovensku. Štyrikrát sme si prvenstvo odniesli my. Okrem posledných troch ročníkov sme zvíťazili aj v roku 2013.

Hermes Komunikátor roka

Jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odbornými garantmi projektu sú Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, s.r.o

Purpurové srdce 2018

Občianske združenie Malíček každý rok oceňuje tých, ktorí pomáhajú predčasne narodeným deťom.

V roku 2018 získala spoločnosť Lidl, ako prvá súkromná firma na Slovensku, toto krásne ocenenie za projekt Dobré rozprávky, ktorým už od roku 2015 spolu so zákazníkmi pomáhame malým bojovníkom.

Qudal 2018/2019

QUDAL - QUality meDAL je projekt švajčiarskej organizácie ICERTIAS - International Certification Association GmbH. Projekt QUDAL skúma a oceňuje subjekty (produkty, služby, médiá, verejné osoby, kultúru a šport atď.), ktoré podľa názoru občanov, t. j. samotných spotrebiteľov, ponúkajú na danom území najvyššiu úroveň kvality.

Najdôveryhodnejšia značka 2017, 2016

Dôveryhodné Značky je nový a jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru. Vďaka vám sme už dvakrát získali ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii predajca potravín.

Top Employer 2017

Najzamestnávateľ 2018, 2017

Najatraktívnejší zamestnávateľ je prestížna anketa ktorú už 6 rokov každoročne vyhlasuje spoločnosť Profesia. Jej cieľom je priniesť reálny pohľad uchádzačov i potenciálnych zamestnancov na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Jednoducho zverejniť rebríček zamestnávateľov, ktorí dokážu ľudí na Slovensku osloviť svojím férovým prístupom k zamestnancom a prostredím, ktoré pre svojich ľudí vytvárajú.

Podnikové médium roka

Prestížna súťaž, v rámci ktorej Klub podnikových médií vyhľadáva a vo viacerých kategóriách oceňuje najlepšie formy internej a externej podnikovej komunikácie.

Via Bona Slovakia 2017

Jediné ocenenie, ktoré na Slovensku už od roku 1998 zviditeľňuje príklady zodpovedného podnikania a inšpiruje nimi ďalšie firmy. Naša zamestnanecká politika bola v roku 2017 ocenená najvyššou cenou vo svojej kategórii.