Šetrenie zdrojov

Lidl je najdôveryhodnejším predajcom potravín na Slovensku

6. december 2016
O prvenstve pre diskontný reťazec rozhodol prieskum verejnej mienky realizovaný na vzorke 2000 spotrebiteľov.

Slovenskí spotrebitelia opätovne potvrdili, že potraviny najradšej nakupujú v Lidli. Diskontný reťazec získal prestížne ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórií predajca potravín. Rozhodol o tom prieskum verejnej mienky realizovaný agentúrou STEM/MARK na vzorke 2000 spotrebiteľov.

„Podľa zahraničných i tuzemských prieskumov je spotrebiteľská dôvera jednou z najdôležitejších hodnôt každej značky. Preto sme sa rozhodli otvoriť marketingový program, ktorý ocení značky, ku ktorým majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru. Program Dôveryhodné značky má navyše jednoduchú a transparentnú metodológiu, kde výsledok závisí iba na názore spotrebiteľov,“ povedala Katarína Bálintová, projektová manažérka programu zo spoločnosti Atoz Marketing Services.

Zákazníci dlhodobo označujú Lidl za najobľúbenejšieho predajcu potravín na Slovensku. Už trikrát získal na základe hlasovania samotných zákazníkov Cenu Verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka a jedenásťkrát zvíťazil v ankete Hermes Komunikátor roka. Spotrebitelia taktiež rozhodli o ôsmich prvenstvách v súťaži Best Buy, ktorá zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny na trhu, a rovnako aj o 27 medailách kvality QUDAL pre Lidl a jeho produkty.

„Ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórií predajca potravín vnímame ako najvyššie, ktoré sme v tejto súťaži mohli od zákazníkov získať. Dôvera našich zákazníkov je pre nás najdôležitejšou hodnotou. Práve oni nám totiž každý deň vystavujú to najprísnejšie vysvedčenie a rozhodujú o našom úspechu,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl Slovenská republika, a dodal: „Dôvera sa postupnými krokmi buduje veľmi dlho. Je odzrkadlením úprimnej komunikácie so zákazníkom, preto aj toto ocenenie patrí nám i našim zákazníkom. Ďakujeme za prejavenú dôveru.“

Program „Dôveryhodné značky“ sa na Slovensku uskutočnil v roku 2016 po prvýkrát. Bol spojený s doposiaľ najrozsiahlejším prieskumom zameraným na spotrebiteľskú dôveru v značky.

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.