Férové jednanie

Spoločnosť Lidl podporí 17. ročník kampane Valentínska kvapka krvi

6. február 2012
V stredu 8. februára 2012 odštartuje 17. ročník kampane Valentínska kvapka krvi. Pri príležitosti štartu kampane podporia zamestnanci spoločnosti Lidl a ich rodinný príslušníci myšlienku akcie darovaním krvi, priamo v centrále spoločnosti na Ružinovskej 1/e.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. je partnerom 17. ročníka Valentínskej kvapky krvi, ktorú organizuje Slovenský Červený kríž v spolupráci s Národnou transfúznou službou SR (NTS SR) a hematologicko- transfuziologickými oddeleniami nemocníc (HTO). Spoločnosť Lidl počas trvania kampane zabezpečí pitný režim pre každého darcu tejto vzácnej tekutiny, bezprostredne po darovaní.

„Spoločnosť Lidl si uvedomuje dôležitosť takých iniciatív ako je Valentínska kvapka krvi. Sme veľmi radi, že môžeme podporiť aktivity Slovenského Červeného kríža a prispieť k ich úspešnému priebehu spojenému s darovaním krvi,“ povedala Jana Čupková, tlačová hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Pri príležitosti štartu 17. ročníka Valentínskej kvapky krvi zorganizuje spoločnosť Lidl v Bratislave mobilný odber krvi pre zamestnancov centrály spoločnosti a ich rodinných príslušníkov. „V každom z nás prúdi pár litrov tejto vzácnej tekutiny, rozhodnutie darovať krv môže rozhodnúť o osude iného človeka a zachrániť mu život. Slovenský Červený kríž je tu pre každého darcu, aby sme mu jeho šľachetný čin pomohli uskutočniť,“ uviedla Silvia Kostelná, poverená zastupovaním generálnej sekretárky Slovenského Červeného kríža.

Spoločnosť Lidl sa aktívne zapojí do Valentínskej kvapky krvi po prvýkrát. Spoločnosť však dlhodobo podporuje rôzne projekty v oblasti spoločenskej zodpovednosti. „Veľmi radi podporíme spoločensky prospešné, úspešné formáty projekov aj do budúcna,“ uzavrela Jana Čupková.

Valentínska kvapka krvi je celoslovenská kampaň zameraná na oslovovanie darcov krvi hlavne z radov mladých ľudí ale aj ich rodinných príslušníkov. Táto náborová kampaň je druhou najväčšou kampaňou, ktorú organizuje Slovenský Červený kríž (SČK) v spolupráci s Národnou transfúznou službou SR (NTS SR) a hematologicko- transfuziologickými oddeleniami nemocníc (HTO). Má celoslovenskú pôsobnosť s dosahom na školy, firmy a organizácie. 17. ročník kampane potrvá od 8. februára do 9. marca 2012.

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.