Zamestnanci

Zamestnanci

Ani ten najlepší koncept predaja a kvalitný tovar  za skvelú cenu by neznamenali nič bez našich motivovaných zamestnancov. U nás sa riadime heslom „Ľudia tvoria Lidl“. Preto je pre nás starostlivosť o zamestnancov na prvom mieste. Podporujeme rozvoj svojich ľudí, a to nielen pestrou škálou rôznych vzdelávacích aktivít, ale aj prioritou obsadzovať voľné pracovné pozície zo svojich radov. Je to súčasť našich firemných zásad.

Zamestnanci

Rodová rovnosť

Rodová rovnosť

Potvrdené: ženy sú lepšie líderky! Lidl vie, prečo sa firmám oplatí mať ženy v manažérskych funkciách.

Sú iniciatívne, flexibilné, zamerané na cieľ, pracujú na sebarozvoji, vynikajú v čestnosti. Ak vo firme poskytnete ženám flexibilné podmienky na prácu, odmenia sa vám v podobe spokojného tímu a dobrých výsledkov.

Zamestnanci

Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia

Lidl je Topzamestnávateľ

Všetko čo robíme, robíme s ľuďmi a pre ľudí. V centre nášho záujmu stojí vždy zákazník, ktorému sa snažíme v maximálnej možnej miere vyhovieť a podľa jeho spätnej väzby skvalitňovať našu ponuku i služby. Zároveň si uvedomujeme, že našim najväčším bohatstvom sú naši zamestnanci. Bez nich by sme nedokázali obslúžiť milióny zákazníkov a zabezpečiť ponuku čerstvého, kvalitného a cenovo výhodného tovaru. Toto je hlavná myšlienka našej  najnovšej kampane. Kladieme dôraz na orientáciu na zákazníka, úctu k našim zamestnancom a na čerstvosť nami ponúkaného tovaru.

Zamestnanci

Zo školských lavíc priamo k nám

Duálne vzdelávanie

Mladým ľuďom ponúkame viacero príležitostí, ako môžu u nás odštartovať svoju kariéru. Máme mnohé pozície pre čerstvých absolventov, no nekončíme iba pri nich. Na úrovni stredoškolského vzdelávania spolupracujeme s viacerými strednými školami v rámci systému duálneho vzdelávania. Vysokoškoláci od 2. ročníka sa môžu zapojiť do Retail Academy (od októbra 2019 aj v Nitre!) a spolu s absolventmi takisto využiť program „Stážista“ a „Trainee“.

Zamestnanci

High Five!

Zásady vedenia ľudí v Lidli

V Lidli máme 5 zásad vedenia: viesť komunikáciu – rozvíjať zamestnancov – zostať dynamickí a orientovaní na výsledky – vybudovať dôveru a správať sa férovo – žiť zodpovedne a byť vzorom. Vďaka tomu sa nám darí zvyšovať kvalitu vedenia ľudí v rámci firmy, lepšie definovať firemné hodnoty aj otvorenejšie komunikovať v rámci tímov, čo sa prejavuje intenzívnejším poskytovaním spätnej väzby.

Zamestnanci

Rozvoj našich zamestnancov

Rozvoj našich zamestnancov

Pre každého zamestnanca je nastavený vzdelávací program na mieru tak, aby vedel využiť získané vedomosti v praxi. Ponuka školení je široká. Vyberú si z nej zamestnanci na vedúcich aj nižších pozíciách. Ponúkame vzdelávací program pre manažérov predajní, learning by doing, jazykové kurzy, rotáciu pracovného miesta, verejnú knižnicu, small talk či kvalifikačné programy podľa individuálnych potrieb. Novinkami sú Konferencia Lidl Fórum, Rezortné workshopy, Manažérska akadémia či Trendy skills workshopy na témy agilita, integrita a diverzita, ktorými firma reaguje na meniace sa prostredie.

Spoločnosť

Ešte niečo

Každý z nás je neoddeliteľnou súčasťou spoločnosti, a preto by nám malo záležať na jej budúcnosti. Vstúpte s nami teraz do sveta krajších a lepších zajtrajškov.